Myślisz, że wiesz, w jaki sposób wokół Facebook najlepszych funkcji biznesowych i narzędzi? Nawet jeśli jesteś na stronie od epoki kamiennej (aka 2004), zawsze są jakieś nowe sztuczki Facebook i wskazówki do odkrycia.

Z 2,91 miliardami aktywnych użytkowników miesięcznie (to 36,8% światowej populacji!), Facebook jest wciąż największą platformą mediów społecznościowych. A ponieważ przeciętny użytkownik spędza na Facebooku 19,6 godzin miesięcznie, istnieje wiele możliwości dotarcia do grupy docelowej.

Ale konkurencja jest silna i organiczne zasięg jest w dół. W dzisiejszych czasach, aby dotrzeć do grupy docelowej, będziesz potrzebował czegoś więcej niż tylko atrakcyjnych treści.

Oto nasze najlepsze wskazówki i triki na Facebooku, które pozwolą Ci zwiększyć zaangażowanie i zasięg.

Ogólne triki na Facebooku

Stuck na jak wziąć swoją stronę Facebook Business do następnego poziomu? Te ogólne sztuczki Facebook może pomóc poprawić swój zasięg i zaangażowanie.

Zoptymalizuj swój profil na Facebooku

Po założeniu strony biznesowej na Facebooku, poświęć trochę czasu na optymalizację szczegółów swojego profilu.

Zanim ludzie polubią Twoją stronę, często kierują się do sekcji Informacje, aby dowiedzieć się więcej o Twojej firmie. Daj im więc to, czego szukają! Wypełnij wszystkie szczegóły, aby ustawić oczekiwania odbiorców i zachęcić użytkowników do polubienia Twojej strony.

Podziel się unikalną historią, misją i wartościami swojej firmy w sekcji „Nasza historia”. Jeśli Twoja firma ma fizyczną lokalizację, podaj kluczowe informacje, takie jak adres, dane kontaktowe i godziny otwarcia.

Promuj swój profil na Facebooku

Jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę z Facebookiem, daj znać o swoim profilu swoim obecnym odbiorcom na innych platformach.

Możesz zdobyć więcej polubień strony na Facebooku, dodając przyciski Follow lub Share do swojej strony lub bloga.

Możesz również promować swoją stronę na Facebooku, umieszczając linki do swojej strony w biosach innych mediów społecznościowych. W końcu ponad 99% użytkowników Facebooka ma konta na innych platformach społecznościowych.

Przypinaj najbardziej istotne treści

Możesz przypiąć post, aby utrzymać go na pierwszym miejscu w pamięci odwiedzających. Spróbuj przypiąć ogłoszenie, promocję lub post o wysokiej skuteczności, który Twoi odbiorcy już uwielbiają.

Jak to zrobić:

  1. Kliknij przycisk wielokropka w prawym górnym rogu postu.
  2. Wybierz opcję Przypnij na górze strony

Korzystaj z wyszukiwania na Facebooku

Wyszukiwanie Facebook dla konkurencyjnej inteligencji może być trudne, zwłaszcza odkąd platforma pozbyła się Graph Search. Ale operatorzy wyszukiwania na Facebooku pozwalają filtrować wyniki wyszukiwania Google pod kątem informacji specyficznych dla Facebooka.

Oto kilka pomysłów na to, jak operatorzy wyszukiwania na Facebooku mogą pomóc w optymalizacji kampanii marketingowych:

  • Zbadaj swoją publiczność. Zrozumienie odbiorców i rodzaju treści, które lubią, pomoże Ci opublikować bardziej angażujące treści.
  • Znajdź treści generowane przez użytkowników. Wyszukaj nazwę swojej marki, aby znaleźć ludzi, którzy wspomnieli o Twojej marce, ale nie oznaczyli Cię.
  • Zbadaj swoją konkurencję. Przyjrzyj się treściom, którymi dzieli się Twoja konkurencja, jak duże zaangażowanie uzyskują i jak wygląda ich publiczność. Zidentyfikuj nowych konkurentów w swojej okolicy.
  • Znajdź treści do udostępnienia. Szukaj tematów lub fraz, aby zidentyfikować treści, w które zaangażują się Twoi odbiorcy.
  • Aby korzystać z operatorów wyszukiwania na Facebooku, musisz polegać na wyszukiwaniu booleańskim w Google.

Optymalizacja wezwania do działania

Przyciski akcji na Facebooku znajdują się w centrum górnej części stron na Facebooku. Możesz dostosować ten przycisk akcji, aby wysłać zainteresowanych członków publiczności do następnego kroku, który jest najbardziej wartościowy dla Twojej firmy.

Jeśli chcesz pielęgnować potencjalne leady lub po prostu komunikować się więcej, rozważ dodanie przycisków akcji, takich jak „Zapisz się” lub „Wyślij wiadomość”.

Dodaj adres URL swojej strony

facebook business

Kiedy utworzysz stronę biznesową na Facebooku, otrzyma ona losowo przydzielony numer i adres URL, który będzie wyglądał mniej więcej tak:

facebook.com/pages/yourbusiness/11111111

Uczyń swoją stronę na Facebooku bardziej dostępną aby łatwiej znaleźć z niestandardowym URL.

Będzie to wyglądać jak:

facebook.com/TwojaFirma

Zaprezentuj swoje produkty w kolekcjach

Milion użytkowników regularnie kupuje w Facebook Shops każdego miesiąca. Funkcja ta umożliwia katalogowanie produktów w kolekcjach, dzięki czemu klienci mogą przeglądać, zapisywać, udostępniać i kupować Twoje produkty.

Użyj Facebook Collections, aby zaciekawić i zorganizować produkty swojej marki. W ten sposób, gdy klienci znajdą się w Twoim sklepie na Facebooku, będą mogli łatwo zobaczyć różne rodzaje produktów.