Czas przemyśleć, jak promować swoje konto na Instagramie.

Dlaczego teraz? Ponieważ szybka ewolucja i wzrost platformy oznaczają, że to, co działało w przeszłości, nie będzie zdobywać tego samego rodzaju zaangażowania dzisiaj.

Na podstawie ostatnich statystyk Instagrama, przestrzeń wizualna staje się coraz bardziej zatłoczona z markami walczącymi zębami i paznokciami o klientów.

W rezultacie, to dosłownie opłaca się dla marek mieć jak najwięcej taktyk, jak to możliwe, aby promować Instagram do swoich odbiorców docelowych.

W tym przewodniku, mamy złamane 13 całkowicie działające sposoby, aby zrobić dokładnie to. Od optymalizacji postów i profilu do ponownego przemyślenia swojego podejścia do promocji treści, każda kombinacja tych wskazówek jest uczciwą grą, jeśli chodzi o promocję na Instagramie.

Zwiększ produkcję treści

Nie brakuje treści na Instagramie, które możesz opublikować, aby zapełnić swój feed.

Zdjęcia klientów. Memy. Filmiki w małych kawałkach.

A to nawet nie zarysowuje powierzchni tego, co jest dostępne dla Ciebie.

Aby dowiedzieć się, co najlepiej sprawdza się wśród twoich odbiorców, będziesz musiał eksperymentować. To oznacza zwiększenie produkcji treści i częstsze publikowanie.

Publikowanie na Instagramie co najmniej raz dziennie jest w ramach najlepszych praktyk platformy. Największe marki, takie jak TopShop czy H&M, publikują nawet trzy razy dziennie (jeśli nie częściej).

W miarę jak rozwijasz więcej treści, ważne jest, aby wycisnąć więcej zaangażowania ze swoich odbiorców poprzez zrozumienie najlepszych czasów na publikację na Instagramie.

I mówiąc o tym, to jest również, dlaczego Instagram Stories są tak cenne. Off-the-cuff treści za pośrednictwem Stories zasadniczo pozwala „pominąć linię” i pojawić się front-and-center w kanałach ludzi. Nie tylko to, ale można swobodnie publikować Story po Story bez obawy o spamowanie swoich fanów.

Tutaj jest to, że Instagram porusza się znacznie szybciej niż rok lub dwa temu w zakresie treści. Marki powinny rampować, jeśli chcą nadążyć. Aby tworzyć treści, które Twoi odbiorcy pokochają, upewnij się, że masz kompleksową strategię w miejscu i używasz danych, aby tworzyć bardziej udane treści. Pobierz nasz przewodnik po strategii marketingowej na Instagramie, aby dowiedzieć się więcej.

Cross-promuj swoje posty na Instagramie w innych sieciach

Wysiłek, jaki trzeba włożyć w zrobienie idealnego zdjęcia i przygotowanie sprytnego podpisu, nie jest czymś, co powinno pójść na marne.

Umieszczanie swoich treści na innych platformach społecznościowych jest bezdyskusyjne, aby uzyskać jeszcze większy zwrot z inwestycji na Instagramie.

Na przykład, możesz promować swoje treści na Instagramie na Facebooku i Twitterze, aby zmaksymalizować ich zasięg.

Skup się na treściach skoncentrowanych na ludziach

Choć Instagram jest miejscem, w którym można zaliczyć sprzedaż, to wciąż jest to przede wszystkim miejsce do dzielenia się doświadczeniami.

Popularność selfies na Instagramie mówi sama za siebie, podobnie jak zdjęcia klientów i zdjęcia ludzi używających produktów w rzeczywistych warunkach. Wiele z uroków Instagrama polega na tym, że marki są w stanie reklamować się w bardziej ludzki sposób bez bombardowania zwolenników wiadomościami, które krzyczą „KUP TERAZ!”.

Eksperymentuj z hashtagami brandowymi i branżowymi

Marki zarówno duże jak i małe powinny stworzyć hashtag, aby zachęcić do dzielenia się i promocji w imieniu swoich zwolenników. Nie musi to być wcale trudne.

Na przykład, Ernie Ball pokazuje swoje hashtagi #iplayslinky i #colorsofrocknroll głośno i wyraźnie w swoim bio.

Oznaczaj marki, osoby śledzące i lokalizacje, kiedy tylko możesz

Tagowanie to zaskakująco skuteczny sposób na promowanie swojego Instagrama.

I nie, nie mówimy tylko o hashtagach.

Na przykład, możesz oznaczyć inne marki i konta w nadziei na shout-out siebie. Biorąc pod uwagę, że powiadomienia pingują każdego, kto je otrzyma, odpowiednie tagi są subtelnym sposobem na zachęcenie do promocji.

Podobnie, jest to zarówno uprzejmość i w ramach najlepszych praktyk Instagram, aby oznaczyć każdego, kto może być regramming. Szanse są takie, że będą zachwyceni, aby być wyróżnionym w swoim pasie i podzielą się wiadomością z własnymi zwolennikami.

Nie zapomnij również oznaczyć lokalizacji! Na przykład, jeśli masz fizyczną lokalizację dla swojej firmy lub regularnie uczestniczysz w wydarzeniach, posty związane z lokalizacją pozwolą Ci odkryć nowych potencjalnych fanów i zwolenników.

Wyodrębnij swój twórczy znak firmowy

Na Instagramie liczy się kreatywność.

Posiadanie jakiejś niszy lub tematu jest świetnym sposobem zarówno na zainspirowanie swoich treści na Instagramie, jak i wyróżnienie się z tłumu.

Współpracuj z influencerami, aby zwiększyć swój zasięg

Poradnik promowania instagrama

Jak wspomnieliśmy wcześniej, Instagram korzysta z tego, że jest platformą, na której marki mogą zasadniczo publikować reklamy bez wpychania ich w twarze swoich zwolenników.

Po prostu, influencer marketing pociąga za sobą płatną relację z innym kontem na Instagramie z pokaźną, zaangażowaną liczbą followersów. Publiczność influencerów powinna idealnie odzwierciedlać Twoją własną lub pozwalać Ci na dotarcie do nowej sekty użytkowników, do której próbujesz dotrzeć.

Influencerzy są podobni do reklam w tym sensie, że relacja rzeczywiście kosztuje. Jednak znalezienie odpowiedniego influencera może być niezwykle opłacalnym sposobem zarówno na sprzedaż produktów, jak i na zwiększenie liczby odbiorców.