Czas przemyśleć, jak promować swoje konto na Instagramie.
Dlaczego teraz? Ponieważ szybka ewolucja i wzrost platformy oznaczają, że to, co działało w przeszłości, nie będzie zdobywać tego samego rodzaju zaangażowania dzisiaj.
Na podstawie ostatnich statystyk Instagrama, przestrzeń wizualna staje się coraz bardziej zatłoczona z markami walczącymi zębami i paznokciami o klientów.
W rezultacie, to dosłownie opłaca się dla marek mieć jak najwięcej taktyk, jak to możliwe, aby promować Instagram do swoich odbiorców docelowych.
W tym przewodniku, mamy złamane 13 całkowicie działające sposoby, aby zrobić dokładnie to. Od optymalizacji postów i profilu do ponownego przemyślenia swojego podejścia do promocji treści, każda kombinacja tych wskazówek jest uczciwą grą, jeśli chodzi o promocję na Instagramie.
Zwiększ produkcję treści
Nie brakuje treści na Instagramie, które możesz opublikować, aby zapełnić swój feed.
Zdjęcia klientów. Memy. Filmiki w małych kawałkach.
A to nawet nie zarysowuje powierzchni tego, co jest dostępne dla Ciebie.
Aby dowiedzieć się, co najlepiej sprawdza się wśród twoich odbiorców, będziesz musiał eksperymentować. To oznacza zwiększenie produkcji treści i częstsze publikowanie.
Publikowanie na Instagramie co najmniej raz dziennie jest w ramach najlepszych praktyk platformy. Największe marki, takie jak TopShop czy H&M, publikują nawet trzy razy dziennie (jeśli nie częściej).
W miarę jak rozwijasz więcej treści, ważne jest, aby wycisnąć więcej zaangażowania ze swoich odbiorców poprzez zrozumienie najlepszych czasów na publikację na Instagramie.
I mówiąc o tym, to jest również, dlaczego Instagram Stories są tak cenne. Off-the-cuff treści za pośrednictwem Stories zasadniczo pozwala „pominąć linię” i pojawić się front-and-center w kanałach ludzi. Nie tylko to, ale można swobodnie publikować Story po Story bez obawy o spamowanie swoich fanów.
Tutaj jest to, że Instagram porusza się znacznie szybciej niż rok lub dwa temu w zakresie treści. Marki powinny rampować, jeśli chcą nadążyć. Aby tworzyć treści, które Twoi odbiorcy pokochają, upewnij się, że masz kompleksową strategię w miejscu i używasz danych, aby tworzyć bardziej udane treści. Pobierz nasz przewodnik po strategii marketingowej na Instagramie, aby dowiedzieć się więcej.
Cross-promuj swoje posty na Instagramie w innych sieciach
Wysiłek, jaki trzeba włożyć w zrobienie idealnego zdjęcia i przygotowanie sprytnego podpisu, nie jest czymś, co powinno pójść na marne.
Umieszczanie swoich treści na innych platformach społecznościowych jest bezdyskusyjne, aby uzyskać jeszcze większy zwrot z inwestycji na Instagramie.
Na przykład, możesz promować swoje treści na Instagramie na Facebooku i Twitterze, aby zmaksymalizować ich zasięg.
Skup się na treściach skoncentrowanych na ludziach
Choć Instagram jest miejscem, w którym można zaliczyć sprzedaż, to wciąż jest to przede wszystkim miejsce do dzielenia się doświadczeniami.
Popularność selfies na Instagramie mówi sama za siebie, podobnie jak zdjęcia klientów i zdjęcia ludzi używających produktów w rzeczywistych warunkach. Wiele z uroków Instagrama polega na tym, że marki są w stanie reklamować się w bardziej ludzki sposób bez bombardowania zwolenników wiadomościami, które krzyczą „KUP TERAZ!”.
Eksperymentuj z hashtagami brandowymi i branżowymi
Marki zarówno duże jak i małe powinny stworzyć hashtag, aby zachęcić do dzielenia się i promocji w imieniu swoich zwolenników. Nie musi to być wcale trudne.
Na przykład, Ernie Ball pokazuje swoje hashtagi #iplayslinky i #colorsofrocknroll głośno i wyraźnie w swoim bio.
Oznaczaj marki, osoby śledzące i lokalizacje, kiedy tylko możesz
Tagowanie to zaskakująco skuteczny sposób na promowanie swojego Instagrama.
I nie, nie mówimy tylko o hashtagach.
Na przykład, możesz oznaczyć inne marki i konta w nadziei na shout-out siebie. Biorąc pod uwagę, że powiadomienia pingują każdego, kto je otrzyma, odpowiednie tagi są subtelnym sposobem na zachęcenie do promocji.
Podobnie, jest to zarówno uprzejmość i w ramach najlepszych praktyk Instagram, aby oznaczyć każdego, kto może być regramming. Szanse są takie, że będą zachwyceni, aby być wyróżnionym w swoim pasie i podzielą się wiadomością z własnymi zwolennikami.
Nie zapomnij również oznaczyć lokalizacji! Na przykład, jeśli masz fizyczną lokalizację dla swojej firmy lub regularnie uczestniczysz w wydarzeniach, posty związane z lokalizacją pozwolą Ci odkryć nowych potencjalnych fanów i zwolenników.
Wyodrębnij swój twórczy znak firmowy
Na Instagramie liczy się kreatywność.
Posiadanie jakiejś niszy lub tematu jest świetnym sposobem zarówno na zainspirowanie swoich treści na Instagramie, jak i wyróżnienie się z tłumu.
Współpracuj z influencerami, aby zwiększyć swój zasięg
Jak wspomnieliśmy wcześniej, Instagram korzysta z tego, że jest platformą, na której marki mogą zasadniczo publikować reklamy bez wpychania ich w twarze swoich zwolenników.
Po prostu, influencer marketing pociąga za sobą płatną relację z innym kontem na Instagramie z pokaźną, zaangażowaną liczbą followersów. Publiczność influencerów powinna idealnie odzwierciedlać Twoją własną lub pozwalać Ci na dotarcie do nowej sekty użytkowników, do której próbujesz dotrzeć.
Influencerzy są podobni do reklam w tym sensie, że relacja rzeczywiście kosztuje. Jednak znalezienie odpowiedniego influencera może być niezwykle opłacalnym sposobem zarówno na sprzedaż produktów, jak i na zwiększenie liczby odbiorców.