Instagram jest jedną z najpopularniejszych platform mediów społecznościowych na świecie, ale może to być frustrujące doświadczenie, gdy nie działa. Serwery są generalnie niezawodne, ale zebraliśmy listę sposobów na naprawę dla tych niefortunnych zdarzeń, kiedy Instagram nie działa. Postępuj zgodnie z poniższym przewodnikiem rozwiązywania problemów, aby naprawić wszelkie problemy z Instagramem, których możesz doświadczyć.
Zamknij i otwórz ponownie Instagram
Jeśli Instagram nie ma ogólnych problemów, to problem może pojawić się z powodu niezgodności oprogramowania. Spróbuj zamknąć aplikację Instagram i ponownie ją otworzyć. Możesz również spróbować wylogować się i zalogować ponownie. Dodatkowo warto spróbować całkowicie odinstalować aplikację i zainstalować ją na nowo z Google Play Store. Jedno z tych działań może sprawić, że wszystkie koła zębate wrócą na swoje miejsce i wszystko znów będzie w porządku.
Sprawdź, czy są aktualizacje
Uruchomienie starszej wersji aplikacji nie jest często problemem, ale może przynieść problemy, zwłaszcza gdy wprowadzane są istotne zmiany. Wejdź do Google Play Store lub App Store i sprawdź, czy są jakieś aktualizacje dla Instagrama. Pobierz najnowszą wersję i spróbuj ponownie!
Zrestartuj swój telefon!
Często wydaje się to głupią sugestią, ale z jakiegoś powodu coś tak prostego jak ponowne uruchomienie telefonu może zwykle przywrócić wszystko do porządku. Spróbuj! Po prostu zrestartuj telefon i spróbuj ponownie.
Sprawdź swój internet

Istnieje prawdopodobieństwo, że winowajcą jest twoje połączenie internetowe. Szybkim sposobem na sprawdzenie tego jest przetestowanie innej aplikacji, która korzysta z internetu, lub otwarcie przeglądarki i uruchomienie dowolnej strony internetowej. Jeśli nic innego nie działa, problemem prawdopodobnie nie jest Instagram, ale twoje dane.
Jeśli korzystasz z połączenia komórkowego, spróbuj przełączyć się na Wi-Fi. Podobnie, przenieś się na dane, jeśli używasz Wi-Fi. Spróbuj przenieść się bliżej routera, możesz też spróbować go zrestartować. Upewnij się również, że wyłączyłeś VPN, jeśli zdarzyło Ci się z niego korzystać.