Wszyscy mówią ostatnio o trendzie Adult Swim na TikTok i jeśli jesteście zdezorientowani o co dokładnie chodzi, to trafiliście we właściwe miejsce.

Wszyscy już dobrze wiemy, że trendy na TikTok przychodzą i odchodzą jak wiatr. Trudno jest nadążyć za najnowszymi, zwłaszcza, że ciągle się rozwijają i obejmują zarówno dobre (płatki śniadaniowe i samoopalacze), jak i niepokojące.

Jednak ten nowy przykuł uwagę millenialsów na całym świecie dzięki swojej nostalgicznej naturze. Oto wszystko, co musisz wiedzieć o najnowszym trendzie social-media…

Co oznacza trend ADULT SWIM?

Pamiętacie późno nocny blok programowy Cartoon Network, Adult Swim? To było miejsce dla klasycznych nastolatków i dorosłych przyjaznych treści animowanych, takich jak Family Guy, King Of The Hill, Squidbillies, Cowboy Bepop i Robot Chicken. Cóż, ten trend polega na celebrowaniu tego.

Jeśli oglądałeś blok programowy, który emitowany był od 20:00 do 6:00 rano, to pamiętasz również krótkie klipy zwane „bumpers” lub „bumps”, które emitowane były między przerwami reklamowymi i programami telewizyjnymi. Cóż, TikTok poprowadził nas w podróż w dół alei pamięci z nowym trendem zachęcającym użytkowników do odtworzenia tych filmów bump.

Według Forbes(otwiera się w nowej zakładce), było ponad 1,1 miliarda użyć hashtagu „adultswim” i 82,7 milionów „adultswimbump,” na platformie mediów społecznościowych do tej pory. Wirusowy trend widzi użytkowników tworzących swoje własne ujęcia na bumpach w stylu Adult Swim, wraz z dźwiękiem stworzonym przez użytkownika o nazwie Vano 3000. Piosenka wydaje się być zremiksowana wersja Time Moves Slow przez BadBadNotGood i jak zawsze, ludzie są coraz poważnie twórcze z ich filmów, z których wszystkie zostały wyposażone w specjalne „[jak]” logo.

Jeden z użytkowników wymyślił nawet, jak połączyć nostalgię Adult Swim z nowoczesnymi trendami TikTok, np. filmik, w którym słynny makaron TikTok z fetą został osadzony z logo „[as]”. Po prostu geniusz!

Co to za piosenka z trendami w ADULT SWIM?

Co to za piosenka z trendami w ADULT SWIM

Muzyka użyta w trendzie Adult Swim jest dokładnie tym rodzajem dźwięku, który usłyszelibyśmy na wybojach Adult Swim z powrotem w ciągu dnia i nostalgia z tego powodu sprawia, że czujemy się wszyscy niewyraźni w środku.

Vano 3000, którego uchwyt to @supvano, pierwotnie przesłał dźwięk 23 maja wraz z wideo, na którym je kanapkę(otwiera się w nowej karcie) z podpisem „Mukbang z Vano 3000.” Później zamieścił kolejne wideo, mówiąc, że dźwięk idzie ze wszystkim i używając logo „[adult swim]”, które później stało się „[as]”. Inni wkrótce zaczęli go lustrować i trend wystartował. Istnieje nawet dedykowane konto Adult Swim TikTok, które zrobiło własną wersję wideo, które od tego czasu zgromadziło ponad 2,7 miliona wyświetleń.

Mówiąc do Forbes, Michael Cahill, wiceprezes on-air i mediów społecznościowych dla Adult Swim, powiedział: „Tworzyliśmy wpadki na naszej antenie od ponad dekady. Widzieć, jak ludzie bawią się z nimi tak dobrze, jak my przez te lata, jest niesamowite.”

Naprawdę nie ma takiego miejsca jak TikTok!